Repository index

Grid view | Table view

Search for anything in the search bar above, including full content of all documents. Use " " for expressions and use the faceted search filters to narrow the search results. Private documents (like thesis files) will only display a snippet of the search results.

Displaying 1 - 17 of 17 results.
PublicationJuhász Tamás1995Pages: 277--294

PublicationAdorjáni Zoltán20211146Pages: 722--724

PublicationKállay Dezső20123Pages: 383--386

PublicationAdorjáni Zoltán20151084Pages: 456--456

PublicationAdorjáni Zoltán20121051Pages: 107--109

PublicationNév Nélkül2006322Pages: 103--105

PublicationNév Nélkül2006323Pages: 159--160

PublicationNév Nélkül2006324Pages: 211--213

PublicationNév Nélkül2006321Pages: 52--53

PublicationNév Nélkül2005313Pages: 154--156

PublicationNév Nélkül2005314Pages: 211--213

PublicationNév Nélkül2005311Pages: 51--54

PublicationCzeglédy Sándor2001274Pages: 202--205

PublicationNév Nélkül2001273Pages: 164--165

PublicationNév Nélkül2001272Pages: 108--109

ThesisAndrei Imelda Paula2019Pages: 63Supervisor: Somfalvi Edit

Licenciátusi dolgozatunkat három nagy fejezet alkotja. Mindegyik fejezet középpontja egyetlen nagy kérdés, mégpedig az iskolai katechézis relevanciája. Három fejezet, három más ágazat és megközelítési szempont. a hipotézisünk a dolgozat megírása előtt ugyanis az volt, hogy az iskolai katechézisünk a XXI. században nem releváns sem az egyház szempontjából, sem a fejlődéslélektan tükrében, sem pedig a diákok véleményének szemszögéből. Elkezdtük Jézus tanítványi kiküldésétől, történelmi korszakokon át, megfigyelve, mikor, hogyan végezték a katechézis szolgálatát; majd az iskolai katechézisről is ejtve pár szót, alátámasztottuk a II.